»Na delovni dan naredimo povprečno 12 metrov betonske obloge. Skupno je 121 takšnih korakov, da pridemo na drugo stran predora, nato pa sledi namestitev strojne opreme in elementov zgornjega sloja železniške proge.«
»Gradnja železniške proge je v interesu Republike Slovenije. Luka Koper ima namreč možnost velikega zalednega skladišča v Beltincih in ta povezava bi pomenila korak naprej tudi v razvoju Luke Koper.«
»Hoja po železniški progi pa ni zgolj smrtno nevarna, ampak je tudi nelegalna.«
»To je bohinjska proga v dolžini 30 kilometrov od Jesenic do Bohinjske Bistrice in koroška proga, približno 20 kilometrov od Sv. Danijela do meje z Avstrijo«
»Najeli bomo posojilo za 900 milijonov evrov za gradnjo vseh prog, ki ne bodo sofinancirane s sredstvi EU-ja, torej lokalnih in regionalnih, ki niso na (jedrnih evropskih, op. STA) koridorjih.«
»Pri železnicah vse udeležence v prometu pozivajo, da železniško progo prečkajo na označenih mestih.«
»Zagotovo bi bilo ceneje, če bi naenkrat gradili dvotirno progo.«
»Nepravilno prečkanje proge je smrtno nevarno, zato je nujno, da se vsi udeleženci v prometu zavedajo tveganja in dosledno upoštevajo prometne predpise.«
»Do konca leta 2025 bo skupaj z drugim tirom med Divačo in Koprom obnovljena celotna železniška proga od Kopra do Maribora.«
»Za Grčijo leta 2023 je nepredstavljivo, da dva vlaka vozita v različni smeri po isti progi in nihče tega ne opazi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju